Порядок розгляду рекламацій

Клієнт має можливість скористатися строком реалізації права щодо відповідальності за дефекти проданого товару протягом 24 місяців з моменту отримання товару.

Як діяти у разі рекламації

  • Рекомендуємо найперше звернутися (електронною поштою або телефоном) у наш відділ рекламацій:
  • телефон: +380 (44) 357 79 09
  • e-mail: reklamatsiya@e4home.com.ua
  • Не забувайте завжди повідомляти нам свій номер телефону або електронну адресу для швидкого з’єднання на випадок будь-яких розбіжностей.
  • Наші операторки домовляться з вами про найприйнятніший та найшвидший порядок врегулювання вашої рекламації.

Найпростіший спосіб подання рекламації — скористатися онлайн-формою, яку можна знайти після входу до свого облікового запису в деталях кожного замовлення (вкладка «Перелік замовлень»). Форма зображується після натискання опції «Рекламація». Форма попередньо заповнена усіма потрібними даними з замовлення. Якщо ви скористаєтеся цією опцією, ми негайно підтвердимо вам отримання повідомлення про рекламацію.

  • Якщо не бажаєте входити до облікового запису, можна просто завантажити цю форму, надрукувати і заповнити її вручну.
  • У разі повернення товару (за домовленістю з операторкою) діяти таким способом:
  • Товар бажано відправляти в оригінальній тарі. Вже вживаний товар або частину комплекту належно запакуйте.
  • Разом з товаром у посилку вкладіть примірник форми «Рекламація» або простий супровідний лист.
  • Супровідний бланк до посилки зберігайте як документ про відправлення. Не надсилайте посилку післяплатою, ми не приймаємо відправлення, надіслані таким способом.

Адресу для повернення товару треба вибрати відповідно до використовуваного перевізника.

У разі надсилання відправлення за допомогою кур’єрської служби Meest Expresse покупець повинен надіслати товар за адресою: Україна, 79035, м. Львів, вул. Зелена, 147, Отримувач – Росан Глобал (4home). Телефон Отримувача: +38 067 670 23 03.  Для відправлення посилки за допомогою Мeest Express виберіть послугу «на Склад».

У разі надсилання відправлення за допомогою Нової Пошти покупець повинен надіслати товар за адресою: Відділення Нова Пошта № 3, Україна, 79034, м.Львів, вул. Угорська, 22 (заїзд із вул. Луганської), Отримувач – СП РОСАН (4home). Телефон Отримувача: +38 050 430 14 30

У разі надсилання відправлення за допомогою Укрпошти покупець повинен надіслати товар за адресою: CП Росан а/с 48 (4home), Україна, 79000, м. Львів, вул. Словацького,1. Телефон Отримувача: +38 067 670 23 03

Розгляд рекламації

  • Рекламації ми розглядаємо в найкоротші терміни, але не довше ніж у встановлений законом 14-денний строк. Цей строк починає відраховуватися з дня доставки товару. Гроші вам повернуть протягом 30 днів.
  • Якщо ми повертаємо гроші, то робимо це на картку або на рахунок (це найпростіший і найшвидший спосіб, тому вкажіть платіжні реквізити в заповнюваній формі – номер картки, IBAN), у разі онлайн-оплати через PayU ми повернемо гроші на ту саму платіжну картку, з якої було оплачене замовлення. 4home повертає вартість доставки початкового відправлення з 4home клієнту.

Як діяти у разі пошкодження товару перевізником

  • Отримуючи відправлення від перевізника, треба ретельно перевірити доставлений товар. Не приймайте відправлення з ознаками пошкодження.
  • У разі пошкодження товару, навіть якщо паковання було цілим, просимо якнайшвидше повідомити про це наш інтернет-магазин за телефоном +380 (44) 357 79 09.
  • Також просимо повідомити про шкоду відповідного перевізника:
  • Нова Пошта: повідомити особисто в день доставки в поштовому відділенні.
  • Meest: повідомлення необхідно надіслати на електронну адресу відділу рекламацій claim@meest.com
  • У разі будь-яких розбіжностей чи запитань не вагайтеся і зв'яжіться з з нашим відділом обслуговування клієнтів за телефоном +380 (44) 357 79 09.
action banner
feedback
РОЗСИЛКА
ВАШ ВІДГУК

Не пропускайте жодних новинок та спеціальних пропозиції.

Підпишіться на нашу розсилку, щоб про все дізнаватись першими.

Нам цікава ваша думка!

Закрити